14 aug. 2014

En tid av förändring

Hejsan alla trogna läsare. Har haft ett hektiskt år och har tyvärr inte hunnit skriva så mycket som jag kanske skulle ha viljat. Tänkte i alla fall meddela att bloggen kommer att förändras en aning. Vi skall nämligen flytta till London och jag skall börja jobba på ett litet bryggeri. Logiskt nog så tänkte jag att öl-bloggen kan växa med mig så i fortsättningen kan man även vänta sig inlägg om det dagliga livet i ett bryggeri ur en öl-bryggares perspektiv. Jag kommer givetvis att fortsätta med att göra recensioner av olika nya och häftiga öl men kanske inte lika ofta som tidigare. Vill man följa med vilka öl jag dricker och mina åsikter om dem on-the-go så är det bara att ladda ner Untappd i en smarttelefon nära dig. Mig hittar man ganska lätt genom att klicka här. Så med det här inlägget går vi mot nya tider, nya utmaningar, nya äventyr och framförallt nya öl! Skål!

Inga kommentarer: